Ce avantaje au vegetarienii?

ce-avantaje-au-vegetarienii

ce-avantaje-au-vegetarienii

Adoptarea unei diete vegetariene poate fi modalitatea perfecta de a ramane sanatos si fericit. O dieta vegetariana este o dieta completa, care este asociata cu un consum ridicat de fibre, vitamine C si E, acid folic, magneziu, grasimi nesaturate si numeroase substante fitochimice.

Iata de ce vegetarienii au colesterol mai scazut, tensiune arteriala scazuta si risc redus de boli de inima. In plus, mancarea vegetariana este usor de digerat de catre organism, necesita mai putin timp pentru a fi gatita, este sanatoasa, si cel mai important, va economiseste banii. Legumele sunt vitale nu doar pentru viata noastra sanatoasa, ci si pentru mediu.

Vom discuta in continuare despre cateva dintre cele mai importante beneficii ale vegetarienilor, si veti afla de ce este recomandat sa deveniti vegetarieni.

Vegetarienii au un nivel scazut al colesterolului

Credeti sau nu, dar nu exista niciun beneficiu pentru sanatate in consumul de grasimi animale. Deoarece colesterolul provine doar din alimente de origine animala, dietele vegetariene nu contin colesterol.

Desi colesterolul este o componenta esentiala a fiecarei celule umane, vegetarienii nu trebuie sa se ingrijoreze ca nu primesc suficient colesterol, deoarece organismul poate produce tot colesterolul de care are nevoie din alimente vegane si vegetariene.

Cercetatorii coreeni, dupa examinarea efectelor pe termen lung ale urmarii unei diete vegetariene, au ajuns la concluzia ca nivelurile de grasime si colesterol din corp au fost mai mici la vegetarieni decat omnivorii.

Vegetarienii au un risc mai mic de accident vascular cerebral si obezitate

Vegetarienii tind sa fie mult mai constienti in alegerile lor alimentare, si, de obicei, nu mananca niciodata prea mult sau isi aleg alimentele pe baza emotiilor; doua practici care contribuie foarte mult la obezitate.

Departamentul de pediatrie al Spitalului Universitar din orasul Ghent din Belgia, sustine faptul ca adoptarea unei diete vegetariene este o modalitate buna de a reduce la minimum sansele de a avea un accident vascular cerebral sau de a fi obezi.

Stilul vegetarian reduce riscul de diabet

Non-vegetarienii experimenteaza de obicei niveluri extreme de zahar in sange, uneori foarte ridicate, imediat dupa consum. Acest lucru poate fi evitat, iar un flux constant de zahar in sange poate fi mentinut daca nonvegetarienii trec la o dieta vegetariana. O dieta vegetariana sanatoasa este usor de absorbit, este hranitoare si contine mai putini acizi grasi.

Ofera o piele sanatoasa

Daca doriti sa aveti o piele sanatoasa, atunci trebuie sa mancati cantitatea potrivita de vitamine si minerale cu multa apa. Fructele si legumele pe care le consumam sunt foarte bogate in vitamine, minerale, si au de asemenea suficienti antioxidanti.

Mai mult, deoarece acestea sunt pe baza de apa, daca le consumati crude, va pot imbunatati si mai mult aportul de nutrienti sanatosi. Multe alimente vegetariene sunt de asemenea, surse bogate de antioxidanti care va ajuta sa aveti o piele mai sanatoasa.

Continut ridicat de fibre

Fructele si legumele au de asemenea un continut ridicat de fibre, care este necesar pentru o digestie adecvata. Ajuta la imbunatatirea metabolismului corpului si la eliminarea rapida a toxinelor si a altor substante chimice din organism.

Alimentele vegetariene sunt de obicei pe baza de apa, ceea ce ajuta la mentinerea lichidelor necesare in organism.

Stilul de viata vegetarian poate reduce depresia

Potrivit cercetarilor, un vegetarian poate fi mai fericit decat non-vegetarienii. De asemenea, s-a descoperit ca un vegetarian va avea mereu scoruri mai mici la testele de depresie in comparatie cu consumatorii de carne sau de peste.

Mai mult, exista un element de prospetime in majoritatea alimentelor vegetariene, mai ales cand vine vorba de produse organice. Deci, este indicat sa adoptam acest stil de viata pentru a ne curata mintea, si pentru a ne pastra gandurile pozitive.

Imbunatateste metabolismul

Mancarea vegetariana este usor de digerat si mentine metabolismul unei persoane in stare buna. De asemenea, rata metabolismului in repaus sau RMR la persoanele cu dieta vegetariana este destul de mare.

Trebuie sa stiti ca RMR are o relatie directa cu metabolismul unei persoane, ceea ce inseamna ca cu cat RMR este mai mare, cu atat arde mai repede grasimile si invers.

Economisiti bani

Nu in ultimul rand, daca urmati o dieta vegetariana, atunci economisiti o suma semnificativa buna de bani. Alimentele non-vegetariene in mod evident sunt costisitoare daca le comparati cu mancarea vegetariana. Deci, si din acest motiv, este recomandat sa deveniti vegetarieni.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *